E-Sport – Studia Zarządzanie
Studia e-sport I stopnia – licencjackie
Zamień pasję do gier w zawód przyszłości!
Studia esportowe to innowacyjny kierunek dla tych, którzy chcą rozwijać się w dynamicznie rosnącej, szeroko pojętej branży gamingowej. Dzięki współpracy z ekspertami z branży, którzy tworzą ją od samego początku, zyskasz praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci zacząć karierę w esporcie (i nie tylko).
Istotnym modułem studiów esportowych jest segment poświęcony zarządzaniu. Dzięki temu studenci mogą uzyskać wykształcenie poparte kompleksową wiedzą z dziedziny zarządzania organizacją. Zdobywają także wszechstronną wiedzę i umiejętności, które są niezbędne do zarządzania projektami, zespołami, a także przedsiębiorstwami.
Praktyka czyni mistrza!
W wyniku dużej ilości zajęć praktycznych, absolwent zarządzania jest w stanie podjąć pracę na stanowisku kierowniczym w każdej branży – nie tylko esportowej.
Co potem?
Ukończenie studiów na kierunku Esport & Zarządzanie stwarza perspektywy zatrudnienia we wszystkich działach gospodarki.
Absolwenci uzyskują:
- Tytuł licencjata
- Dwa dyplomy:
– z zakresu zarządzania | dyplom kierunkowy
– z zakresu zarządzania esportem | dyplom specjalnościowy
- Teoretyczną i praktyczną wiedzę na temat pracy zespołowej, a także rozpoznawania i diagnozowania wyzwań związanych z zarządzaniem
- Praktyczne umiejętności funkcjonowania w organizacjach (niezależnie od skali i rodzaju działalności)
- Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do wykorzystywania metod nowoczesnego zarządzania,
- Wiedzę na temat niezbędnych narzędzi i technologii związanych z różnymi szczeblami procesu zarządzania.
Dodatkowe benefity studiów stacjonarnych
Perspektywy zawodowe po ukończeniu studiów esportowych:
🙂 Zarządzać organizacją esportową lub drużyną
Zdobędziesz wiedzę z zakresu zarządzania, marketingu i finansów, dzięki czemu możesz prowadzić własną drużynę, organizację esportową lub współpracować z już istniejącymi strukturami.
🙂 Zostać trenerem esportowym lub analitykiem gry
Poznasz metody treningowe, psychologię zawodnika i analizę danych – co przygotuje Cię do pracy jako trener, analityk lub strateg w profesjonalnych zespołach.
🙂 Pracować w marketingu i komunikacji w branży gamingowej
Nauczysz się tworzyć skuteczne kampanie, budować wizerunek drużyny i zarządzać obecnością w mediach społecznościowych.
🙂 Zajmować się analizą danych i badaniem rynku esportowego
Zrozumiesz, jak interpretować statystyki i trendy rynkowe – niezbędne przy podejmowaniu decyzji biznesowych i sportowych.
🙂 Wspierać esport od strony prawnej lub organizacyjnej
Będziesz przygotowany do pracy przy umowach zawodniczych, regulaminach turniejów czy planowaniu wydarzeń esportowych.
🙂 Prowadzić projekty i eventy esportowe
Zdobędziesz kompetencje potrzebne do organizowania turniejów, eventów gamingowych, kampanii społecznościowych lub projektów edukacyjnych.
🙂 Tworzyć treści cyfrowe i rozwijać własne kanały
Nauczysz się, jak tworzyć wartościowy content – od streamingu, przez media społecznościowe, po materiały promocyjne dla zespołów czy marek.
🙂 Rozpocząć własny start-up lub działalność w branży gamingowej
Zdobędziesz praktyczne umiejętności biznesowe i narzędzia do prowadzenia własnej działalności – nawet w formie sklepu online, platformy turniejowej czy agencji talentów.
🙂 Pracować w strukturach dużych firm esportowych i gamingowych
Jako absolwent kierunku z wiedzą interdyscyplinarną, możesz podjąć pracę w marketingu, HR, analizie, produkcji wydarzeń czy działach wsparcia organizacji esportowych i gamingowych.
Dlaczego my?
Szukasz praktyk? Wpadaj do devils.one!
DV1 to jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych organizacji esportowych w Polsce. Od początku istnienia kierunku esportowego aktywnie wspierają jego rozwój, oferując merytoryczne wsparcie na różnych etapach. Dla uczniów ANS, DV1 oferuje również praktyki studenckie, dając możliwość zdobycia doświadczenia w organizacji wydarzeń, marketingu i pracy z zespołami.
Od 2019 roku w ich zespołach League of Legends i CS2 grały dziesiątki zawodników, odnosząc sukcesy na turniejach krajowych i międzynarodowych. Współpracują z 24 streamerami z różnych środowisk, docierając do szerokiego grona odbiorców.
Kierunek e-sport posiada wsparcie wielu organizacji branżowych:
– devils.one – Kinguin – Esports Perforamnce Center – Kinguin Esports Lounge – inSTREAMLY – all for one – Gametoon – Knacks
Co mówią o nas nasi absolwenci?
Ważne dla studenta:
Specyfika zjazdów w zależności od trybu studiów
- Studia stacjonarne:
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku na terenie uczelni. Część zajęć realizowana jest online. - Studia niestacjonarne:
Zajęcia odbywają się w dni weekendowe. Realizowane są online z wykorzystaniem platformy moodle. W ciągu semestru mają miejsce maksymalnie 2x zjazdy offline na terenie uczelni..
Wykaz opłat dla studentów I stopnia (esport)
Jednorazowa opłata rekrutacyjna: 85 zł
Opłaty za semestr: [stacjonarne/niestacjonarne]
Wariant nr 1 | płatność jednorazowa
➡ Czesne za semestr: 3 400 zł
Wariant nr 2 | płatności ratalne
➡ Czesne za semestr: 5x rat | 690 zł każda
UCZ SIĘ POD OKIEM EKSPERTÓW:
Nasza kadra:

Szymon Kubiak
Chief Growth Officer & co-founder Instreamly – startupu łączącego steamerów z markami. Współtwórca devils.one, jednej z największych polskich organizacji esportowych i gaming media house all for one oraz konferencji Esport & Gaming Forum.
Wcześniej związany był z MediaCom Warszawa jako Head of Content Creation. Współtwórca największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Doświadczenie zdobywał także we współpracy z takimi markami jak Volkswagen, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer.
Daria Rupniewska
CEO organizacji esportowej devils.one, odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie procesami operacyjnymi związanymi z portfolio klientów, obsługą mediów społecznościowych, siecią streamerów oraz zespołem zawodników i pracowników.
Head of Client Solutions w agencji gamingowej all for one, specjalizującej się w opracowywaniu i wdrażaniu niestandardowych rozwiązań dla marek w branży gamingowej. Doświadczenie m.in. obejmuje strategie wykorzystujące nowoczesne technologie, takie jak inStreamly, tworzenie innowacyjnych światów w metaverse, współpracę ze streamerami, czy współtworzenie dedykowanych społeczności na platformie Discord. Prelegent na konferencji Equal Esports, IAB Gaming, obozach Esports Skills Camp. Związana z branżą mediową przez wiele lat, zdobywająca doświadczenie w firmach takich jak TVN, Labcon (część Groupone) oraz VMLY & R. Różnorodne doświadczenie pozwala na spojrzenie na esport z szerokiej perspektywy, integrując różne dziedziny i przynosząc innowacyjne podejście do pracy.

Karolina Kałużyńska
Specjalistka komunikacji w sektorach gamingu, esportu i nowych technologii. Aktualnie PR Managerka w agencji marketingu gamingowego Gameset. Wcześniej w agencji Monday odpowiadała za prowadzenie projektów PR dla największych marek z kategorii, m.in Intel i Electronic Arts. Gościnnie wykładowczyni na kierunku esportowym AWF Katowice, autorka artykułów specjalistycznych z zakresu gaming marketingu i prelegentka konferencji marketingowych.

Agata Jasińska
Psycholożka sportów elektronicznych jak i tradycyjnych. Posiada doświadczanie w pracy zarówno z zawodnikami rangi olimpijskiej, jak i półprofesjonalnymi sportowcami. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Absolwentka Uniwersytetu SWPS, Akademii Psychologii Sportu oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Project Managerka, która zdobyła szeroką wiedzę i umiejętności pracując przy różnorodnych projektach w branży e-sportowej w organizacji Devils.one. Jej osiągnięcia obejmują współpracę przy projektach dla renomowanych marek, takich jak Riot Games, Samsung, Huawei czy (aktualnie) Akademia Psychologii Sportu.

Jakub Schabowski
Adwokat z szerokim doświadczeniem w prawie ochrony danych osobowych, e-commerce, własności intelektualnej oraz nowych technologii. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej kancelarii prawniczej, w firmie audytowej, jak również jako specjalista w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Brał udział w udział w dwumiesięcznym seminarium „Seminar for Officials of „16+1” Small and Medium-sized Enterprises Cooperation in Ningbo (Chiny)”, gdzie prezentował i omawiał szczególne obowiązki prawne wynikających z prawa UE (regulacje dotyczące handlu e-commerce oraz RODO).

Mateusz Matysiak
Profesjonalnie e-sportem zajmuje się od 2017 roku, gdy powołał do życia Good Game Sp. z o.o. – organizatora popularnego cyklu GG League, a ostatnio x-kom Dell 2v2 Showdown. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako project manager w przemyśle oraz w branży HR. Swoje doświadczenia biznesowe, wykorzystuje do skutecznego rozwoju firmy na polu organizacji rozgrywek oraz eventów esportowych i gamingowych.

Piotr Matuszewski
Magister psychologii specjalizujący się w psychologii osobowości oraz szeroko zakrojonych badaniach dotyczących psychologii esportu. Pierwszy autor publikacji naukowej „The Association Between Personality Traits and eSports Performance”. Posiada wieloletnie doświadczenie w różnych projektach naukowych jako asystent badawczy. Obecnie aktywny Head Coach w grze League of Legends oraz Product Owner, tworzący aplikację dla profesjonalnych drużyn uczestniczących w rozgrywkach wcześniej wspomnianej gry.

Dawid Wawryk
Od 16 roku życia pracował jako sędzia piłkarski w Lubelskim Związku Piłki Nożnej. Swoją przygodę esportową rozpoczął od organizowania turniejów oraz lig pod banderą „Ligi Grimorr”. W między czasie komentował oraz tworzył programy o amatorskich i półprofesjonalnych rozgrywkach League of Legends w Polsce. Po jakimś czasie został Head of Esport w Team ESCA Gaming. Od stycznia 2022r. zajmuje pozycje General Managera w organizacji x-kom AGO. Aktualnie prowadzi również ciągle rozwijający się kanał podcastowy „Gadają o Esporcie”.

Marcin Świech
Profesjonalny zawodnik esportowy w League of Legends od ponad 8 lat. Magister studiów na AWFie na kierunku Wychowanie Fizyczne oraz Trener Przygotowania Motorycznego i Instruktor Piłki Nożnej. Doświadczony coach w indywidualnym nauczaniu elementów makro i mikro w LoLa z bardzo dobrą znajomością środowiska social media oraz streamingu.

Piotr Adamski
Swoją przygodę z e-sportem zaczął dość niewinnie od pogrywania z kolegami w CS 1.6, ale na poważnie wciągnął się w esport od 2008 roku. Odpowiadał za prowadzenie serwisów CSSource.pl. SourceMania.pl, CSGames.pl oraz organizację wydarzeń spod szyldu GameFestival. Od 2018 roku pełnił rolę Event Managera w GoodGame League. W latach 2021-2022 kierował pierwszą areną esportową w Polsce – ESPORT SPOT. Obecnie, skupia swoje doświadczenie i kreatywność w obszarze eventów, gamingu i esportu w Warszawskim lokalu H.4.0.S.

Piotr Barański
Komentator esportowy, były manager drużyny AGO ROGUE, specjalista do spraw social media, były dziennikarz Cybersport.pl, założyciel redakcji Gadają o Esporcie. W branży działa od 2019 roku, współpracował m.in. z: ESL, Fantasy Expo, Frenzy, Esports Association, x-kom AGO czy beLoud. Wywodzi się ze środowiska League of Legends, w którym aktywnie tworzył największy amatorski projekt ligowy – Ligę Grimorr.

dr Jacek Markowski
Adwokat, doktor nauk prawnych (rozprawa doktorska pod tytułem “Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych”), absolwent WPiA na Uniwersytecie Warszawskim. Członek Pomorskiej Izby Adwokackiej w Gdańsku. Wykładowca akademicki.
Doradza prawnie branży gamedev oraz esportowej. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, prawie prasowym oraz ochronie dóbr osobistych. Posiada doświadczenie zarówno w obsłudze korporacyjnej, jak i procesowej.
Twórca publikacji naukowych oraz autor wypowiedzi prasowych umieszczanych na łamach m.in. Dziennika Gazeta Prawna. Wielokrotny prelegent na konferencjach naukowych oraz branżowych. Uczestnik grup roboczych Fundacji Koalicji na rzecz Polskich Innowacji.

dr Natalia Koperska
Psycholog sportu i esportu. Absolwentka psychologii na SWPS. Nominowany psycholog Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Współpracuje również z Polskim Komitetem Paraolimpijskim. Posiada Certyfikat Psychologa Sportu I klasy Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Członek European Federation of Sport Psychology.
Współpracuje z organizacjami esportowymi od 2016 roku. Pracowała między innymi z takimi drużynami jak: Team Kinguin (CS:GO, League of Legends, Fortnite), Devils.one (CS:GO, League of Legends, Fortnite Heros III, Simracing), 7more7 (League of Legends), Ballista.gg (Valorant).
Jest współtwórcą i koordynatorem merytorycznym projektu Reconnect Yourself, skierowanego do graczy. Prowadzi zajęcia z zakresu psychologii esportu i treningu mentalnego dla graczy związanych z agencją Proplayers.gg, Dr Pepper Talent Academy oraz podczas Campów szkoleniowych Esports Skills Camp. Autorka publikacji oraz kursów dotyczących zastosowania gier komputerowych w treningu sportowym oraz treningu mentalnym.

Grzegorz Łagowski
Absolwent Wydziału Zarządzania UW, związany z branżą marketingu sportowego i gamingu. O swojej pasji i projektach opowiadał na licznych międzynarodowych konferencjach branżowych. Współtwórca koła naukowego zarządzania w sporcie Get Ready na UW i licznych projektów akademickich. Pierwsze doświadczenia związane z marketingiem sportowym zdobywał podczas prac w koszykarskiej Polonii Warszawa i w Polskim Związku Koszykówki.
W latach 2015-2017 członek komitetu organizacyjnego PZU Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, odpowiedzialny za współprace sponsorskie. Współtworzył projekt charytatywny #BiegamDobrze, który otrzymał nagrodę publiczności w konkursie Złote Spinacze w 2017. Następnie przez 4 lata pracował w międzynarodowej agencji marketingu sportowego SportFive (wcześniej: Lagardere Sports) gdzie pracował przy sprzedaży produktów PZPN i kierował lokalnymi działaniami agencji związanymi z esportem w tym m.in. doprowadził do kilkunastu współprac sponsorskich i medialnych oraz zarządzał projektami esportowymi dla Ekstraklasa SA.
Projekty realizowane dla Ekstraklasa SA zostały nagrodzone Złotą statuetka Mixx Awards w kategorii Games & Esport w 2019 i zwycięską statuetką Nagród Biznesu Sportowego SportBiz w kategorii projekt esportowy roku w 2020. Od 2021 związany z inStreamly jako Partnerships Manager.

Andżelika Skrobot
Absolwentka kierunku Zarządzanie Informacją na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Informatycznych w Warszawie. Swoją przygodę z esportem rozpoczęła w 2015 roku jako Koordynatorka turniejów e-sportowych i Talent Manager w Electronic Sports League (ESL EFG). Lata organizacji wydarzeń esportowych pozwoliły jej na zdobycie cennego doświadczenia w obszarze zarządzania projektami w tym sektorze. Specjalizuje się w koordynacji projektami marketingowymi i technologicznymi, a także zajmuje się projektowaniem rozwiązań i automatyzacji, usprawniających działania zagranicznych biznesów.

Adam 'AgraveiN’ Skotak
Pełnoetatowy live streamer. Rocznik 1983. Twitch Partner od 2016-go roku. Pasjonat swojej pracy. Miłośnik gier strategicznych(autobattlers) i hack’n’slash (aRPG). Weteran gier karcianych. Topka najwięcej transmitujących polskich streamerów. W 2017 pierwsze miejsce wśród Polaków, drugie w 2018, następne lata zawsze w top10. Organizator różnych eventów i turniejów. Prywatnie mąż, miłośnik zwierząt(głównie piesków), tolkienista.

Jakub Janaszek
Product Lead Streamcoi – technologii której największe drużyny esportowe i firmy gamingowe na świecie używają do zarządzania streamerami. Odpowiada za realizację strategii biznesowej oraz relację z kluczowymi partnerami, jak m.in. G2 Esports, MAD Lions i iBUYPOWER. Wcześniej organizator międzynarodowych wydarzeń jak Comic-Con i Games Clash Masters, gdzie odpowiadał za brand marketing.

Patryk Jończyk
Head of Sales w agencji marketingowej beloud, gdzie na co dzień realizuje kampanie z obszaru gamingu z udziałem marek polskich i zagranicznych. Przez 10 lat pracy w branży esportowej poznał ją od podszewki, pełniąc funkcje redaktora, administratora rozgrywek, menadżera profesjonalnych zespołów i influencerów, a także zarządzał mediami społecznościowymi, budując profile takich organizacji jak AGO Esports, Izako Boars czy Misfits Gaming. Twórca grupy Esportowe Świry.
Tabela opłat dla studentów I stopnia (licencjackich) e-sport
opłata rekrutacyjna | czesne za semestr na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych I rok | |
Wariant pierwszy – jednorazowy | 85 zł | 3 400 zł |
Wariant drugi – ratalny | 85 zł | 690 zł (1 z 5 rat) |
Zapraszamy również na nasze studia sportowe na kierunku wychowanie fizyczne.